We werken hard aan de verandering van onze cultuur. We vragen meer dynamiek, meer zelfstandigheid, meer verantwoordelijkheidsbesef en een opstelling (naar binnen en buiten) die past bij onze strategie als onderneming in de circulaire economie.

In 2015 zijn we met elkaar in gesprek gegaan over de kernwaarden die daarbij passen. Deze vormen nu de basis van ons dagelijks werk en ze geven richting aan ons handelen.

De vier kernwaarden die ‘van onderaf’ uit de organisatie naar boven kwamen, zijn:

Samen

We gaan samen voor het beste resultaat. Maar meer dan dat: we willen ook samen – met de klant  de beste oplossing vinden voor zijn vraag.

Verantwoordelijk

Wij nemen én geven verantwoordelijkheid, daar waar het kan. En heel concreet staat deze waarde voor ‘we doen wat we beloven’.

Ondernemend

We zoeken en pakken kansen die passen bij onze missie en onze markt.

Energiek

Met onze inzet geven we elkaar energie. En krijgen we energie van wat we doen en tot stand brengen. Zo maken we elkaar en elkaars werk beter, hebben we betere resultaten, en blijven we er vitaal bij.

 

 

Delen:
FacebookTwitterLinkedInWhatsApp