Kernwaarden

Gestaag richten we onze organisatie naar onze strategie en naar onze ambities in de circulaire economie. Dat stelt nieuwe eisen aan onze cultuur. We vragen meer dynamiek, meer zelfstandigheid, meer verantwoordelijkheidsbesef en een basishouding die uitgaat van samenwerking (zowel intern als extern).

Om die cultuur zoveel mogelijk concreet te maken, werken we sinds een aantal jaren vanuit zorgvuldig bepaalde kernwaarden. Deze vormen nu de basis van ons dagelijks werk en geven richting aan ons dagelijks handelen.

Onze vier kernwaarden zijn:

samen

We gaan samen voor het beste resultaat. Maar meer dan dat: we willen ook samen – met de klant – de beste oplossing vinden voor zijn vraag.

verantwoordelijk

Wij nemen én geven verantwoordelijkheid, daar waar het kan. En heel concreet staat deze waarde voor ‘we doen wat we beloven’.

ondernemend

We zoeken en pakken kansen die passen bij onze missie en onze markt.

energiek

Met onze inzet geven we elkaar energie. En krijgen we energie van wat we doen en tot stand brengen. Zo maken we elkaar en elkaars werk beter, hebben we betere resultaten, en blijven we er vitaal bij.